Zuzuu1 Kızlar bugün hastaneye gittim gonal f başlıyacaktık. Adetimin 1. Günü doktor 19 mm yumurta gördü. İlaç vermedi. Bu kadar büyük yumurta olması normal mi 27 mayısta çatlatma iğnesi olmuştum
orkidemm_ Zuzuu1 çok iyi gayet güzel büyümüş demek biliyor musun benim babaannem böyle hamile kalırmış yumurtaları çok erken büyürmüş