Tenimle hiçbir kimyasalı temas ettirmemeye çalışıyorum bulaşık deterjanı hariç tabi. Eldiven takıyorum ocağı ciflerken bile. Çamaşır suyunu da lavabolara, klozete, duşa kabinin zemine mecbur kullanıyorum olmadan olmuyor ama solumamaya çalışıyorum döküp çıkıyorum ortamdan sonra gelip duruluyorum. Benim alerjik bir bünyem var zaten ne tenim ne burnum kimyasalı kaldırmıyor. Ben kedim için vileda suyuna çamaşır suyu dökmeyi de bıraktım mesela arap sabunu kullanıyorum. Bebeğime hiç kıyamam varsın daha az temiz olsun ne yapayım.