Mucizemibekliyorum41 kahvesever__ tunasmom MomyAsli_ Beybiik glsahbaydemir _Mother_ Busra1211 Teşekkürler kızlar evet tek isim en mantıklı
MomyAsli_ Mucizemibekliyorum41 benim kızımın adı Asya. İkinci bi ismi yok koysaydım da anne babandan başkası genelde tek iisimle sesleniyor bazı isimler tek güzel. Asyalar çok naif nazik kibar oluyorlar . Çift isim modası kalktı