Kızlar 4 gün önce doktor bebeğin kalp atışları yok alicaz demişti ben geç döllenme olmuştur diye istemedim dün acile gittik bel ağrısından ordaki doktora da anlattım bütün kan idrar testlerinde anormal bişey yok dedi beta da 10000 olmus sizce bebek varmi yoksa gerçekten yoksa bu değer olmasa yukselirmi acaba bilgisi deneyimi olan varsa bana yazarmisiniz