Bu ay yumurta takibine gittim yumurtam ilaçsız erken büyüdüğü için doktor ilaç verme gereği duymadı femara vs. güzel bir yumurta rahimin kalınlığı da güzel dedi. Şu günleri değerlendir dedi fakat bende çatlamaya dair belirti yok onunda geçtim ovulasyon testi yapıyorum onda da herhangi bir koyulaşma olmadı. Sizce doktordan çatlatma iğnesi istemesini miyim? Pcos var bazen yumurtlarım çatlamıyorum ne yapsam acaba