Arkadaşlar merhaba ; 4 haziranda 3. Gün embriyosu transferi oldum. Bugün 10. Gün. Dr bana 18 haziranda kan vermemi söylemişti ama ben bugün dayanamayıp verdim. Sonuç negatif. Ne yapmalıyım sizce şimdi. İlaçları kullanmaya devam edeyim mi acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️