9 haftalık hamileyim. Hanileliğimin başından beri ara ara kahverengi lekeler geliyordu. Doktorum kese dışında kanama oluşmuş dedi ve proluton depot iğne ve progestan verdi. Dün yine leke gelince korktum bu kez kırmızıya yakındı. Acilde kadın doğum doktoru baktı bebeğin hareketlerini gördü ancak alttan kanama olup olmadığına bakmak için bi aletle açıp ışık tutarak içeriye baktı. Ama çok endişeliyim. Bu şekilde daha önce baktıran var mı? Çok acıdı kastım kendimi 😞