Sizlere çok muzdarip olduğum bir konudan bahsedicem ben konumsuz bir yere gidemiyorum arabayla yani bazen 10 kere geçtiğim yolu unutabiliyorum nerden gidecektim ben şimdi diye mesela evlendim kendi annemlerle evimin arası yarım saat 100 kere gidilip gelindi mesela ama ben kendim gitmek istersem konum açar giderim yoksa gidemem bu sorunu nasıl aşacağım eşim de çok kızar mesela öğrenmek için çabalamıyorsun diye çünkü onlar 1 kere gittiği yere hiç navigasyon açmaz görümcem de öyle şimdi desem istanbulun sonuna gidelim yada başka bir şehre konum açacağını sanmıyorum konum hiç kullanmıyor beceremiyorum konum diyor zaten kendi buluyor nasıl öyle olabilirim