Kızlar bi süredir sağ kasığımda şişlik ve arada bi hafif ağrı hissediyordum. Çok önemsemedim bana öyle geliyordur dedim ama bugün dikkatlice baktım baya belli. Çocukluğumda kasık fıtığım vardı zaten kendi kendine geçmişti hamileliğimle yine ortaya çıkmış. Doktora soracağım ama şuan endişeliyim kasık fıtığı olanlar nelere dikkat ediyorsunuz?