Minikkurabiye333 Kizlar merhaba carsamba gunu beta verdim birde bugun baktiracgim bundan sonra ne yapayim kac kez daha vermem gerek ?
miavega Minikkurabiye333 ben bir kere vermiştim. Doktorum da tekrarlayın dememişti. Neden tekrarlıyorsunuz testi
E_Duha Minikkurabiye333 kaçıncı haftadasınz sürekli kan vermektense biraz bekleyip ultrasona girin bnce
Guzelanne56 Minikkurabiye333 düşük bir değer ile ogrendı isenız 33 40 gıbı 100 ve altı değerden bahsediyorum 3-4kere vermenız gerekiyor en azından 300-400 lerı görmek daha iyi sağlıklı artısı ama 200-300 gıbı değerle ogrendıysenız 2 kere vermek yeterli
DilekBodurr Minikkurabiye333 hiç vermedim 😀 hamile olduğumu testle öğrendim. Bir hafta sonra doktora gittim kese göründüğü için istemedi bi şey.
momofmychildren Minikkurabiye333 düşük değerle öğrenince iki günde bir bir hafta boyunca takip en sağlıklısı oluyor Ben de düşük değerle öğrenmiştim doktorum 1 hafta takip edilmesini istemişti
_Mother_ Minikkurabiye333 2 defa yeterli görünüyor artış güzel olmuş ise ama benim daha önce kimyasal olduğu için 2. Kandan 1 hafta sonra tekrar verdim emin olmak için 3 Haziran 48 5 Haziran 157 11 Haziran 2157 çıktı bugün de kese gördüm zaten darısı başına
Minikkurabiye333 _Mother_ masallah insallah banada nasip olur kese beta kac olunca gorunur , bebek birde
_moom Minikkurabiye333 ben 1 kere verdim ikiye katlayarak hesaplayıp öyle randevu aldım 6 haftalıkken ilk gittim doktoruma keseyide kalp atışınıda duymuştum. Gerek yok sürekli vermeye bence
_Mother_ Minikkurabiye333 kese 1500 iken vajinal görünüyor 3 bin üzeri karından görünüyormuş ben bugün karından keseyi gördüm kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi