Kızlar geçmeyen ishalim var iki gündür serum yiyorum serumdan sonra iyiyim evde yine kötüyüm tuvaletten asla çıkamıyorum benim gibi olan var mı nasıl geçirdiniz ne yaptıysam fayda etmiyor dinlenemiyorum da çok yorgunum resmen psikolojim bozuldu tuvalete gitsem kalkınca yine tuvaletim geliyor yardım edin :(