esmerrmm bizde de yüksek çıkmıştı ikinci kez topuk kanı istendi gidip verdik sağlık ocağından bizi baya korkuttular mutlaka verin götürün vs değeri çok yüksek gibi şeyler söylediler ikinci sonuöta yüksekti ilk bebeğimizdi ve tecrübesizdik fakülte hastanesine gitmemizi söylediler gidip ordan tekrar yaptırdık sonuç düşmüştü sarılığı vardı o tetiklemiş olabilir dendi korkmayım diyebilirim size iki kez istendiyse birde araştırma veya fakülte hastanesinde çocuk doktoruna gidip görünün bizde süreç böyle geçmişti ilaç ca kullanmadık düşmüştü fakültedeki değerde