Srp53 yok yok zararı yok hatta bende sen gibi başta tedirgin oldum daha kontrole gitmeden kalp atışını duymadan başlamak ne kadar mantıklı diye yengem iğne+ hap kullanıyor ona sordum zararı yok aksine bebeği besliyor dedi anneden bebeğe giden kan akışını sağlıyormuş tutunması için faydalıymış doktorun dönüş yaptı mı sana onun diyeceğine bak bide