Karamell0808 her ne kadar doktor fobiniz olsada kesin konuşmak imkansız.
Bir kayıp yaşamış üzgünsünüz . Güzel bir haber almak istemeniz çok normal ama doğru olan adetin geçmesini beklemeniz yada gidip bir kan testi yaptırmanız. Tekrar üzülmek istemiyorsanız zaten evde test falan yapmayın . Gönlünüzce olsun inşallah sonuç.