cLearQueen bnmde bir düşük oldu o yüzden bu testi yaptırdım tüp bebek ne icin oldu acaba genetik rahatsızlıklar mı vardı yoksa normal yoldan olmadıgı icin mi acaba bnde şuan gebelik deniyorum inşallah tutar ama doktor tutmazs birkaç ay snra takip yaparız falan demişti