Benim de 18 haftalık ve ilk gebeliğim. Lekelenme olunca doktorum şüphelenip vajinal baktı 30 mm olduğunu söyledi. Ayrıntılı ultrasona kadar 2 hafta progesteron ile takip edelim, uzamazsa istirahatle geçirirsin tüm gebeliği dedi. Ben de merak ediyorum böyle kalma veya uzama ihtimali olur mu ?