Kızlar selamlar.
Bugün SAT’a göre 7+1 günlük gebeyim ama kalp atışını duyamadık sabah.. 3 Haziranda gittiğimde SAT’a göre 5+4tü doktorun kese boyutuna göre söylediği 5+2ydi uyumlu falan dedi hatta. Kalp atışı için de 10 gün önce gittiğimde kendisi bugün çağırmıştı belki duyarız gel o gün bir bakalım diye. Bugün kalp atışını duymayınca sordum boyut olarak uyumsuz mu peki hocam dedim, istediğim gibi gelişmemiş de dedi. Hayatın akışında olan şeyler bunlar üzülme vs vs dedi ama benim içim rahat değil. Haftaya tekrar gideceğiz ama yüreğim sıkışıyor şuan. Geçen sene trizomi sebebiyle bir kaybım olmuştu tekrar yaşamaktan korkuyorum 😢 Duyulmaması normal mi ? Benim gibi geç duyan var mı ?