Tugbacim34 Hayırlı olsun yeni dönemimiz şimdiden. Yeni döneme benim gibi bebişle girecek olan anneler Allah hepimize şimdiden sabır versin 😂😂😂😂
Melosunannesii Tugbacim34 seneye 1. Sınıf ve 2 buçuk yaş ve 2 ay bebek hayırlı olsun bu yılımız bakalım
Merveasm Tugbacim34 aminn amin anasınıftan mezun olduk seneye ela laleler başlıyor bakalım bebişle nasıl olacak çok merak ediyorum