Yelizsnsy Merhabalar 7+2 deyim troitim 3,5 çıktı 2,5 olması gerekiyormuş. Dahiliyede kontrol oldum ilaca başlattıı . Kullanan sonrasında düzelin varmı
Sinem-78 Yelizsnsy evet canım benim daha da yuksekdı 6.56 çıktı trıod ılacı başladılar dün kan verdim 1.96 çıktı düşmüş yanı senın kı yınr ıyı
ELiya Yelizsnsy normalde tiroid sorunum yok. Ama ilk hamileliğimde tiroidim yüksek çıkmıştı doğuma kadar ilaç kullandım. Şimdi tekrar hamileyim 14+5 haftalık. hamile olduğum an tekrar tiroidim yüksek çıktı 4,5 çıkmıştı. Tekrar ilaca başladı her ay kan veriyorum. Düşük doz da devam ediyoruz doğuma kadar devam edeceğim
Sakineoncu Yelizsnsy benimde 6.haftada çıktı 3.72 falandi dahiliye doktorum ilaca başladı şuan 6.ayimdayim hala kullanıyorum ilaci doğuma kadar devam dedi doktorum ve değerim şuan 1.50 lerde falan baya düştü
Mervecik08 Sinem-78 kaçıncı haftada 6 küsürdü benimde 6. Haftam 6 küsür cıktı canım sıkıldı biraz bu duruma 🥹
yorgun21 Yelizsnsy düzenli ilacı kullanınca geçiyor canım bende var yeme içmeme dikkat edince bir daha yükselmedi
Mervecik08 Sinem-78 sıkıntı olacak bir durum var mı acaba hemen başladım ilaca bende 75 lik verdi endokrine gittim doktorum tam düzgün bişey demedi
gunesveguney Yelizsnsy ben 11 yıldır tiroit hastasıyım sürekli kullanıyorum günlük hayatımda. İlk kızıma hamileliğimde ilaca rağmen yükselmişti ilaç dozunu arttırmışlardı 2.5 aldına düşmüştü. Şimdi tekrar hamileyim yeni öğrendim daha, 25 mg kullanıyordum hamile kaldığım an 3.5 olmuş hemen 🙄 cumartesi dahiliyeye gidicem dozunu ayarlayacaklar bakalım ilaçla kontrol altına alınıyor ilacın bir yan etkisi yok
100924 Yelizsnsy bende 7. Haftadan beri kullanıyorum şuan 34. Haftadayım ilacı içiyorum ve her ay tahlil yaptırıp kullanmaya devam ediyorum
Defnesmomyy Mervecik08 7.-8. Haftadan itibaren böyleydi şuan 27. Haftaya giriyorum hâlâ kullanıyorum ilacı bir ay bıraksam tekrar yükseliyor
Rabia-T Benimde normalde guatrm var. Hatta iki kez biyopsi bile alınmıştı çok şükür temiz çıkmıştı sonuçlarda. Ama değerlerim normaldi ve ilaç kullanmıyordum. Gebelikle beraber tiroid değerlerim yükseldi ve hemen ilaca başladım heralde daha 6 haftalık falan hamileydim. O günden beri düzenli kullanıyorum. Şimdi kan değerlerim normal çıkıyor neyseki.