gmzeatsvr demek ki çatın felan uygun değil cnm sıkma canını 😌 normal doğuracağım diye bebeğe de bir zarar gelsin istemezsin demi. Ya da sana bişey olsa bebiş ne olacak. O yüzden hayırlısı buymuş deyip git güzelce al yavrunu kucağına 🥰 bu arada 3 sezeryan oldum nasipse 4. Yü olacağım sana tavsiye olumsuz konuşan hiç kimseyi dinleme 🙉 ameliyattan sonra ne kadar çabuk ayağa kalkarsan o kadar çabuk iyileşirsin. Hayırlı olsun şimdiden