Buseeeee66 Kızlar alttan muayene oldum ilk defa 5 cm lik kist var dedi . Kanamalı bi kiste benziyo dedi patlarsa çok kanama yapabilir dedi . Büyürse alınabilirmiş . Aranızda bu durumda olan var mı
Yasdervse Cnm gecmıs olsn bendede farklı farklı kistler vardı soğan kürü ile gecti sadece çikolata kistim kaldı sendekı kistin adı nedır basit kistae hıc bısı olmaz