Nevrie Tosbisim 18 haftada rahim kısalığım olduğu için serklaj oldum yatarak geçiyor galiba ondan ikimizde kilo alıyoruz 1 hafta sonra kontrolüm var kilomu öğrenmeye korkuyorum 😁 sizin bebiş ne kadar ☺️