Arkadaşlar benim daha adet günüme çok var çatlamayı bile yeni gördüm 1 hafta olmuyor idrar yolu enfeksiyonu için doktora gittim doktor enfeksiyonumun çok olduğunu söyledi beta testi de 1.20 çıktı adetliyken zaten femara kullanmıştım ultrasonda gelişen yumurtanın çatladığını da gördü sizce yükselir mi beta tecrübe edinenler yazabilir mi