sutlukahve 8ci haftada lekelenme olmuştu, doktorum devam et bırakma dedi. Sonrada serklaj oldum hamileliğin sonuna kadar kulanıcam. Ben ağızdan alıyorum ilk başta biraz halsizlik baş dönmesi yaptı ama vicut alışıyor çok şükür 22+3 olduk. Bikere doktorunuza sorun bende sürekli tekrarlayan mantar ve aşırı akıntı oldu için ilaç etki etmiyor gibi geliyordu altan kulandığımda,zorlanıyodum sonuçta orası hijyenik kalması gerekli.