9 haftalık hamileyim 2 kilo aldım gözüküyor tartıda ama şişkinlik kabızlık etkiliyor diye düşünüyorum birde bulantım yok o yüzden gebelik öncesinden daha fazla yiyorum açıkçası ama dikkat etmek istiyorum artık siz ilk trimester de nasıl beslendiniz bir örnek paylasabilirmisiniz fazla kilo almak istemiyorum bu konuda takıntılıyım doğum sonrası veremem kalır diye çok korkuyorum (boy 170 kilo 62)