minnakbebem Hamileyim kızım olacak inşallah daha yüzümde ufak tefek lekeler var ama hamileliğimin sonlarına doğru acaba bu artar mı burnum büyüdü zaten de gerçekten birazcık bundan korkuyorum siz de oldu mu sonrasında gidiyor mu ne yapıyorsunuz ?
Cimenn1223 minnakbebem doğurduktan sonra ne sivilce ne leke ne kararma hic biri kalmiyor canm icin rahat olsun
Rumeysacelikk46 Doğumdan sonra lekeler fe kalma oluyor tene bağlı olarak şişlikte aynı şekilde değişiyor bünyeye göre evde olsanız bile güneş kremi sürün mutlaka lekeler aşırı güneş görürse daha fazla kalıcı oluyor
melekmi22 minnakbebem ne kadar leke de olsa güneş kremsiz evden dışarı adim atmayın yine lekeler için bazı kremler serumlar falan kullanılabiliyor dışarı çıkmadığınız günler evde kullanabilirsiniz ve evet benimde burnum büyüdü ve şu haftalar şişmeye de başladı 🙃
melekmi22 minnakbebem onun dışında bende çil tarzı leke çıktı ama genetik yani benim.anne tarafımda birde çok sivilce cikiyo onu da ucu beyaz olana kadar müdehale etme yoksa leke kalıyor hatta patlatmayaya dikkat et ben patlatmadifim halde elimi dokundum gitti lekesi kaldı gecmiyo
Haticeburak06 minnakbebem 2 hafta oldu doğum yapalı burnum düzeldi ama çok az çiller kaldı geçer herhalde pek önemlide değil benim için
Seyma-10 Burnum büyümedi ama inanılmaz lekelendim çillendim kendimi aşırı çirkin hissediyorum ilk kızımdada böyleydi allahtan doğum sonrası biraz gitti ama son haftalar aynaya bakmak istemiyorum
Sinyo minnakbebem benim sadece yüzümde değil göğüs kenarlarında da lekeler oluştu. Bide boynumda bi sürü küçük küçük benler çıktı. İnşallah geçer doğumdan sonra 🥺