Hilal2901 ben mutfağa bile gitmemek için termosta sıcak su ve mamasını yanı başıma koymuştum, diğer ev büyüktü diye gitmeye uşeniyordum. Birde kirli su atık kabı koymuştum,sıcak suyla çalkalayıp bir kaç kez yıkıyordum, sonra hazırlıyordum mamayı.
Herşey baş ucumda kolaylıkla.
Yoksa zor oluyor uykusu dağılıyo insanın geriliyor.