Ben 32+5 ı’m dün gittim dönmüş dedi Doktorum zaten yüzünü hiç görememiştir bundan sonra da göremezsin kafayı iyice gömmüş dedi döndüğünü hissetmedim ben yani acır falan sert hareket olur diye beklediğimden belkide, yada temizlik yaparken falan döndü hissetmedim bilemiyorum