Semakeles61 haticeyildirim ben hem oksapar hem bebe asprini kullanıyordum kanamam oldu aspirini kesti doktor şimdi oksapara devam ediyorum
Semakeles61 haticeyildirim hafiften bi pıhtılaşmam var normal hayatta kullanmıyorum kan sulandırıcı ama tüp bebek tedavilerimde kullanıyorum
haticeyildirim Peki kayıplarınız oldumu acaba bnm iki tane bebeğimin kalbi durdu sonrasında iğne kullanmaya başladim
E_Duha haticeyildirim 3 düşüğüm oldu sonrasında genetiğe gittim kan pırtılaşması çıktı iki gen de ve hamileliğim boyunca oksapar iğne ve corasprin kullancağım normalde en fazla 10.Haftaya kadar geliyordum çok şükür şuan 21. Haftadayım düşüklerimin sebebi kan pırtılaşmasıymış..
haticeyildirim E_Duha çok şükür alllah tamam nına erdirsin inş hepimiz bebeklerimizi kuvagımıza alalım inş☺ peki Protestan kullanıyormusun şuan
E_Duha haticeyildirim amin inşallah yok kullanmıyorum ben ikincide kullanmıstım ama pek işe yaramadı düşük oldu