Günaydın sevgili anneler, anne adayları🙋🏻♀️99 ne zaman oluruz derken gün geldi☺️💙 İri bebeğim olduğu için doktorumuz gebelik şekerinden şüphelendi. Böyle giderse sezaryen olur dedi. 10 gün boyunca günde 5 kere ölçümlüyorum. Her şey normal çıkıyor🧿Yediklerime daha da dikkat ediyorum 3 temmuzda kontrolüm var. Bebeğim nasıl gelmek isterse en güzeli o ama gönlümden normal geçiyor. Sizlerin nasıl geçiyor bu sıcakta hamilelik😎Tüm güzel anne adaylarına sağlıklı, mutlu, hayırlı bir şekilde doğum nasip etsin RABBİM🤲🏽💫🎊