Asafeymeninannesi Ben kan aldırmaya korkan biriyim ,doktora randevu alınca kan nasıl vereceğim diye rüyalarıma girerdi korku o kadar yani düşün :)halen bembeyaz olurum .hamile kalınca bebeğin sağlığı için koşa koşa kan veriyorum daha 5 ayım var şuan o aşamaları düşünmüyorum belki, yaklaştığında ben de tedirgin olurum :) ama günlerce düşünsem de stres yapsam da bana bir faydası olmayacak en güzeli akışına bırakmak ,zaman neyi gösteriyorsa,sağlıklı gelsinler de annelik kolay değil canımız acıyacak,çok zor olsa kadınlar 2,3 çocuk yapmazlar sanırım