babyiscoming_ canım bence boşa bir haftandaha bekleme insan aşırı stres oluyor biliyorum beşinci gününse yarın yap erken gebelik testi hem varsa yoksa öğrenmiş olursın ben burda yapan herkese de söylüyorum erken öğrenme taraftarıyım eğer yoksa da kendimi ona göre hazırlıyorum