Kızlar merhaba 35+3 ten yazıyorum. Şu güne kadar sadece ağrılarım ve hareket kısıtlığım vardı bugün mide bulantısı hâlsizlik ishal ve beraberinde karnımda küçük kasılmalar sancılar başladı. Sizce erken doğum belirtisi olabilir mi? Çok acı çekiyorum karnım çok gergin bebek taş gibi oturuyor nefes alamıyorum. Yatakta sağa sola acısız dönmem imkansız.. 😞