Kızlar selam. 36+1 den. Kaç gündür oğlumla hastanedeyim ilk önce bronşitten yattı. 5 gün sonra çıktık eve geldik derken tekrar geldik😭😞 rota virus olduğundan 5 ci gündür burdayız çok çok zor bütün günü ayaktayım. Bacaklarım çok kötü ağrıyor saniyede tualete gidiyor değiştiriyorum. her neyse bunu söylemem şu ki. Ben peçete koyuyorum malum hemen koşuyorum çocuğun yanına geliyorum diye pedde çoğu zaman takamıyorum. Islaklık gibi hissediyorum sanki küçük küçük ıslanıyor sildiğimde. siliyorum az az su gibi gözüküyor su ola bilir mi? aşağı bacak aralarımda çok fena ağrıyor bazen kramp gibi oluyo geçiyor😢