DuduNur Mrb hanımlar doktor enfeksiyon var dedi cefaks diye bi hap verdi bide fitil verdi Gyno-lomexin diye doktor birini ilk gün diğeri 4. Gün kullan dedi ama eczacı iki gün gece hazneye koy dedi sizce kullanmalı miyim nasıl kullanmaliyim
Ezgimstf DuduNur ilaçların birden fazla kullanım şekli olabiliyor doktorunuz nasıl uygun gördüyse o şekilde kullanmalısınız. Ayrıca enfeksiyonunuz varmış tabi ki kullanmalısınız ihmal etmeyin bence
Ezgimstf DuduNur mesela düşük ilacı vermişti doktorum bana vajinadan alacaksın demişti eczaneden aldığımda ilacı üzerinde tok karna içilecek yazıyordu meğerse iki türlü kullanım şekli varmış
Vethekelif DuduNur bir de birden fazla kullanım şekli dozu oluyor bunu en iyi doktor bilir o seni muayene eden ki söyle de bir şey var eczanelerde herkes eczacı değil maalesef kalfalar genelde normal asgari ücretle çalışanlar oluyor