Tuba-M55 nazel123 bana 22 de yaptılar 25-30 arası istediğin zaman gel yapalım demişlerdi geç kalmamışsınız bence doktorunuz dan onay alın tek doz yeterli diyo bazı doktorlar çünkü
Babymom07 nazel123 20. Haftada oldum bende tek doz yakın zamanda olmuştum diğerini bence sizinki de geç kalınmış değil olabilirsiniz hala
perihankrkya nazel123 dun oldum 21+5dim benim baska vurulmayacakmis ikinci gebeliğim bu :) kolumu kaldiramiyorum agriyor 😂
nazel123 perihankrkya yaa o kadar ağrıyormu bende ilk gebeliğimde olmuştum ama hiç hatırlamıyorum baya zaman geçti