Kızlar bunu yazmayı kendime borç bildim resmen, lütfen okuyun…
25+6 haftalığım ve daha önce sizlerden de fikir aldım diş için ancak ben de çoğu arkadaş gibi bebeğime bir şey olur kokrusuyla hep erteledim dişimi çektirmedim ancak dün gece yaşadıklarımı Allah bilir, ağrıdan yerlerde sürünüp bayılmalar yaşadım gece 3 buçuk da acile zor yetiştik, sebebi de şu; dişimin iltihabı kanıma karışmış ve kanımda mikrop olmuş bu da ben de aşırı ateş, kemik ağrısı, baş ağrısı ve mide bulantısı yaptı, ayaklarımı dahi hissetmiyordum. Gece nefessiz kaldım eşime bile zor seslendim ölüyorum dedim son hatırladığım kelime buydu hastaneye gitmeden önce. Lütfen siz de ben gibi yapmayın Allah korusun bebeğe geçebilir daha fena riskler olabilir şu an ben sabahı bekliyorum dişe randevu aldım, doktor Augmentin verdi onu içtim şu an bile zor dayanıyorum karnım bile ağrıyor, bebek tekme atmasa hareketsiz kalsa korkudan ölüyorum. Lütfen dikkat edin ve doktorunuz hariç kimseyi dinlemeyin ben çevremi dinledim çok pişmanım. Sağlıklı günler.🌹