
Slm hayırlı geceler ve cumalar güzel anne ve adayları 33+5 haftiklik hamileyim ayaklarım çok kötü hem büyüdü hem şişti çokta yanıyor ne yapacam bilemiyorum 24 saat ayak üstündeyim geceleri de uyku tutmuyor beni bi tarafta 20 aylik oğlan bi tarafta ev işi mahv oldum var mı başına gelen bu arada ben 37 yada 38 de sezeryan olmak istiyorum ilk oğlumda 38 de oldum bunda ne zamn olurum ben artık bıktım yoruldum herseyden zaman deseniz hiç geçmiyor uzun oldu hakkınızı helal edin ne olur