Dyg34 amin canım inşallah. Normaldende sezeryandan da korkuyorum çok kastığım için kendimi doktorum pek sıcak bakmadı normale son anda bende artık yapamıcağımı kabullendim sancılarımda çıktı doktorumda izne ayrılıyor yarın yok sonrada hastanede yok başka doktora geçtim yarın sezeryanım var işte zaten yarın 39+1 oluyorum