Merhaba hanimalar 37+4 e Kadar ulaştik 12 Haziranda Allah nasip etti bebiyi aldim elime.
Çarşamba sabahı doktorum 8.30 da yatişi vermişti.
Heycanli degildim aslinda merakla bekliyodum. Nasil bi beybiyle karşilacam diye 8- 9 ay beraber geldik bu süreç atlattik sonuçta. Bussuru doktor gezdik. Araştırma sonucunda normal yapamayacak oldugumu soylediler. Devlet hastaleri Allha biraktiklarini birebir gidip konustugumda doğum aninda kanalin açılacak olup biz bilemeyiz demeleri sonucu özele gitmeyi düşündum. Ve eşimle gittik sonrasi dediğimiz gibi doktor bey hiç uğraşmam gerektiğini çünkü ilerde giden bi kafa olduğu allha Şükür Genetik dedi. Soylendi ve gün verdi Çanakkale Biga royal hastanesine. Şuan 1:50 ve beybiyle sabahliyoruz kizlar. Sütüm gelemedi hemen sezeryan olduğum için laksedin diye damla kullanıyorum onerileriz ile aldim teskr ederim . Bir çok kadindan burdaki insanlarda çokca akil alatak ilerdim her zaman . Gelelim O GÜNE SABAH ERKENDEN KALKTİK KAHVALTI YAPMADİM BEN TABİ GECE 12 DEN SONRA BİŞİ YEMEK YOK DENDİ . SONRASI HASTANEY YATİŞİM YAPİLDİ 23 BİNE GELDİ PARAMİZİ ÖDEDİK YARİM SAAT İCİNDE HAZİRLANİP 9 DA AMELİYAT DEDİLER TABİ SERUM YAKILDI SONRASİ 1 SAATE YAKİN SAATE BENİ GİYDİRİP AMELİYATA ALDİLAR. SETYENİN USTUNDE GİRDİM . ÖNCE GENEL ANESTEZİ DOKTORU SİRTİMİ BATİKONLA SİLMİŞTİR BÜYÜK İHTİMALLE BELİMİ BUKLEME SÖYLEDİ KARMİNA İÇİME ÇEKİP YAPTİK VE ( sakin bi sekilde hiç kimildamadan sanki alanyada normalde konyaliyim. Tatile gitmiş gibi düşündum. Ve yasli Bİ AMCAYDİ SOHBET EDEREK BANA İĞNENİN YAPTIĞINIZ SÖYLEDİ. AYAKLARİMDA SICAKLIĞI HİSSİ OLDU. SONRASİ SONDA TAKİLMİŞ DİREK VE DOKTOR BEY ORDAYDİ BENİ 15 - 20 CM YAKİN KESİLİP ÇOCUK AGLAMA SESİ DUYDUM. YANAGİMA KOYDULAR VE ESİMİN KOPYASİYDİ. ALLAH ŞÜKÜR İSTEGEN HERKESE NASİP ETSİN BÖYLE Bİ DOĞUM OLDU VE BUGUN 2 İNCİ GÜNÜN BEYBİLE SABAHLİYORUZ. YANIMDA UYUYO 🧿🥰😊 SADECE BEN FAZLA OTURAN BİRİ DEGİLİM İSLERDE Bna bakinca dikiş yerileri açıyor 3 güne kontrole gitcekmişim. Acima oluyor sonrasi için yazıyorum. Ayaklarim eskisi gibi şismeye devam ediyor ins kötü bişey yoktur patlatmamişimdir. Bizden bu kadar hanimlar yasemimin hikayesi diyelim. Hep kiz kardeşim olsun istemişimdir. Allah herkese nasip etsin. İstenlere.versin alya yasemin 🧿🐣🤍 sağlık huzur versin