Teraziii inşallah olumsuz bir şey yoktur ama bence ne olur ne olmaz götürün hemen iyi bir hastaneye, küçük çocuk elbette korkar ağlar hastanede anne olarak hassasiyet göstermeniz normal ama Allah korusun, sağlık problemi olmasından ise telafi edilir korkusu. İhmal etmeyin bence, hem sizin de içiniz rahat eder 🙏