Ece-1987 bende aynı seyleri yaşadım iki kızım var çok oğlum oslun istemistim ilk kız dediler sonra hep erkek dediler ona hazırlamıştım kendimi ameliyatta öğrendim çılgın bir kızın oldu dediler atak gecirmişim evlat evlattir tabiki ona hazırladığım için piskolojim alt üst oldu sağlıkla sıhhatle büyütmek nasip etsin rabbim çiçeğim nasip değilmiş aklıma gelmiyor değil ama bebeğime odaklanıyorum inşallah bidaha kine nasip eder hayırlı bir erkek evlat hepimize sağlıkla sıhhatle üzülme anlıyorum seni çok kötü durumdaydım ben 🥲