Guli Merhaba arkadaşlar. Benim minik bebeğime bir türlü isim bulabilmiş değilim. Kafam çok karışıyor bu konuda. Bugün aklıma bir hikayede okuduğum Uhud ismi geldi. Sizce nasıl?
Zeynpatak Guli uhud gayet guzel bence ama arkdasimin bebegini uzun sure umut sanmistim boynundaki kolyede uhud yazdigni gorene kadar 😅
Nursemom Guli Uhud güzel ama zor bi isim karar sizin yine de 👼🏻 Ben yiğit ismini çok seviyorum ama eşim istemiyor çağın düşünüyoruz yada çağın altuğ 🙈
Tuggba Guli eşimin ve benim hecelerimizi aldık erkek bebeğimiz olursa ki doktor kemik yapısı erkek dedi ama bilmiyorum yinede Göktuğ ismini katacağız Gökhan ve Tuğba dan 🥰
AysegulAloluAcikgoz Biz su sıralar Emir Alp veya Emir Musab uzerinde yogunlastik Aslinda ben iki isim istemiyordum ama herhalde buyuk konustum 😊 En baslarda Alparslan diyorduk sanirim ondan vazgectik 33+5 olduk hala karar veremedik valla cok zor bu isim işi gercekten.
Ozderr Tuggba bende bi ara özder koymayı düşünmedim değil 😂😂 Özgür Derya 😝 Zaten kullanıcı hesplarımızda hep böyle