Xsare benim tansiyonum hep 9-6, 8-5 çıkıyor, ben de sorun yaratmıyor bu rakamlar. Ama sanırım kişiye göre değişiyor, sizin normalde kaç eğer normalde 11,12 ise 8′e düşmesi rahatsız eder. Susuz kalmış olabilir misiniz, havalar sıcak susuzluk da baş ağrısı yapar.