Busraxo Merhaba anneler biliyorum cok sacma soru soracam ama cidden merak ediyorum, hamileyken sacini kese bilirmisin?
umrumdadegil Busraxo canım bu forumun en çok sorulan sorularından haftada en az 4 5 defa sorulur büyük ihtimal 🤣 bişey olmaz gönül rahatlığıyla kesebilirsin💜
Buse344161 Busraxo niye böyle birşey soruluyor görüyorum hep çok saçma değilmi 😀 ben kestirdim saçımı rahatladım bu sıcakta uzun saçla durulmaz zaten . Kestir rahatla canım ☺️🙏
Cimenn1223 Busraxo hayr canm hic bir sorun olmaz boya konusunu doktorlar yasallaya biliyor kimyasal oldgu icin ama kesime birsey demiyorlar bayramda ailemin yanina gidicem ablama kahkül kestiricem😁
Kardelenlinam Buse344161 hurefelik durum saçını kesersen bebeğinin ömrü kısa olur diye uydurmalar işte
Buse344161 Kardelenlinam tövbe ya çok saçma yani inanan varmı bilmiyorum ama akıl mantık işi değil ne alaka 🤷♀️hepimize bir ömür biçilmiş zaten . Rabbim bilir. Çocuklarımıza biçilen ömrü saçlamı kısaltıp uzatıcaz hey Allahım 🫣
melekmi22 Busraxo 1 aylıktı kestirdim şuan 8 ayligim eşime kestiricem bayram tatiline çıkmasını bekliyorum 😅😅
mervemurat16 Busraxo kes ablacım kes.diyelimki bitlendin napıcan kesmeyecenmi hurafelere inanıp.Ben kaç kez kestirdim saçımı ağdamada gittim manikür pedikürde yaptıedım.Az bakımlı olalım hurafelere inanmayalım olacağı varsa olur Rabbim bilir
_Mother_ Busraxo ben canım sıkıldıkça saç kesiyorum şuan 6 haftalık hamileyim dün gece uçlarından tekrar kestim bu şekilde bir inancim çok içinize atmayın
Afrasevde Busraxo asıl hamileyken kesmek bence daha iyi cünkü saçlarımız bu dönemde çok hızlı uzuyor😅