Arkadaşlar selam. Bugün doktor kontrolüm vardı. Mezun olduğum tıpta perinatalog hocama takipliyim. Forumda da hep çok hareketli bebeğim diye okudukça daha çok stres oluyordum , benimki hareket etmeyince hemen kaygılanıyordum. Hocam 28 haftaya kadar takip etmeye gerek olmadığı, mesela kahvaltı yaparken üç kere vurduysa günü kurtardığını söyleyip beni rahatlattı. Kaygılı annelerle paylaşmak istedim 🌸 inşallah hepimiz sağlık ve güzellik ile bebişlere kavuşuruz