Artık son bir🥰 39+6dayizzz Ama hiç doğum belirtisi yok bedenimde bu durumu yaşayan var mı arife günü doktorum nöbetçi olduğu için o gün Değerlendirelim dedi ama ne yapacak hiçbir fikrim yok doğumu başlatacak sezeryan mi yapacak yoksa daha bekleyecek mi çocuğum olmuş 4 kg ne olursunuz bana akıl verin daha bekler miyiz🤲🏻🙂↕️