Ebruebru1991 Kbrcan0033 37 + kacta yaptınız acaba benımde 37 +2 de olacak nasıpse kuvöze gırer dıye endıselıyım sızın gırmedı ıns bıde kac kılo dogdu acaaba
Meralaysnn Ebruebru1991 kilosu iyiyse o aylarda kuvöze alinmiyor benim ilk hamileligimde tam 37 haftada oldu ama alinmadi
Kbrcan0033 Ebruebru1991 yok girmedi çok şükür 2750 gr doğdu ❣️ tam 37 de doğum yaptm bende inşallah seninkide girmez içini ferah tut
Kubradagdevren Ebruebru1991 37 hafta beklenen normal bi hafta zaten bende 37+1de sezeryanla doğum yaptım çok şükür girmedi küvöze
Ebruebru1991 Meralaysnn kilosunu bılmıyorum 35 haftalıkken 2480 gr dı ..ıns küvöze gırmez duanızda unutmayın
Ebruebru1991 Kubradagdevren Allahın ıznıyle bızımkıde gırmeyecek 🥹💞 aslında oglumda aynı haftada dogdu sukur girmemişti fakat yorumlardam etkılendım