Ben kendisine hamileliğimi ilk öğrendiğimde gitmiştim, ama bana çok yüzeysel ilgilendi gibi gelmişti açıkcası beklentimi karşılamadı. Mesela akraba evliliği vs var mi diye sormadı ki bence bu önemli bi detay. Çok kısa kesti, yememem ve dikkat etmem gereken şeyleri vs anlatmadı. Bi doktorun ağzından bunları duymak isterdim. Sonuçta devlet hastanesine gidincede böyle muamele görüyoruz o zaman neden özele gidiyorum, numarasınıda veremeyeceğini söyledi. Eğer istanbulda olursa doğumumu yaptırıyormuş değilse nobetci doktor yaptiriyormuş sonuçta gideceğimiz doktorun bizi 7 ay takip edecekse planlarınıda ona göre ayarlamasını gerekmez mi? Ben memnun kalmadım tavırlarından.