CokCahilsinKeskeOlsen beyhan3678 Senceeee tabi ki hurafe tövbe haşa Allah mıyız biz de birşey görme ile bebeğin gelişimini etkileyelim
ece1234- beyhan3678 hahahah yalan benim kızım kurban arefesibde doğmuştu her yer etti büyüdü valla dana gibi 😅
beyhan3678 Neferut bende inanmıyorum ya bana dediler çilek yeme leke olur çok yedim mısır yeme çocuğun düşer
Neferut beyhan3678 ben sürekli çilek ve neredeyse 2 güne bir mısır yiyorum Allaha hamdolsun sıkıntı da yok canım inanıp strese sokma kendini
Balyanaklikoalam beyhan3678 yani cidden inaniyor musunuz onu merak ettim öyle olsa dünyanın yarısı büyümemiş insanlardan olusurdu diye düşünüyorum
xhbgns beyhan3678 Benim çocuğun doğmaması lazımdı o zaman, elbette ki hurafe takılmayın şöyle şeylere 🌸 Doktorunuzun yasaklamadığı şeyler dışında her şeyi yiyip için kararınca. Çiğ ete dokunulmaz o da mikrop kapmamak için.